Dívejte se kolem sebe a učte se, jak se (ne)dělá customer experience

Ondřej Fabio na svém blogu píše:

Pokud u vašeho projektu, ve vaší firmě či týmu pracujete se zákaznickou zkušeností, je nejdůležitější neustálá a nikdy nepřestávající kontrola podřízených. Poprvé uslyšíte, jak operátorka mluví se zákazníkem s nezastíranou arogancí. Zvedne vás to ze židle a jdete to okamžitě řešit. Po druhé také. Po páté nad tím mávnete rukou a po osmé už je to normální. Chyba a nejrovnější cesta do pekla!

Špatná zákaznická zkušenost vaší firmě na kreditu nepřidá. Příčiny selhání mohou být dvě – nedostatečná kontrola nebo otupělost. Otupělost nadřízeného, který už podobné chování začal považovat za normální.

Předcházejte špatné zkušenosti tím, že budete sledovat dění kolem sebe.

A vše ilustruje na pěkném příkladu selhání Datartu. Více v u něj na blogu.

print

Tagged , ,