Stává se Vám, že při školení zaměstnanců stále dokola opakujete stejná témata a problémy zůstávají?
Flavio Martins nabízí pár tipů, jak z toho ven:
- Zahajte každý trénink zdůrazněním zásadní důležitosti zákazníků pro vaši firmy.
- Zaměřte je na způsob, jak komunikují se zákazníky.
- Naučte je aktivně naslouchat potřebám zákazníků.
- Naučte je pomáhat náročným zákazníkům.
- Naučte je správně reagovat na stížnosti.
- Soustřeďte se na aktivity, které zákazníci nejvíce preferují.
- Zaměřte se na systémové vyřešení zákaznických otázek a potřeb.
- Společně týmově pracujte na dešifrování zákaznickým problémů.
- Nechte každého zaměstnance ukázat jeho způsob řešení zákaznických problémů.
- Naučte je efektivnímu kladení otázek.
- Ukažte v reálu možnosti procesů, systémů a produktů vyřešit potřeby zákazníků.
- Procvičujte prezentační schopnosti zaměstnanců.
- Nabídněte tipy, jak se vypořádat se stresem na pracovišti.
- Zjistěte si, co vaše zaměstnance motivuje.
- Naučte vaše zaměstnance, že být přítel zákazníků je úplně v pořádku.
Volně podle článku 15 Ways to Get More Effective Employee Trainings
10