Dva krásně kontrastní přístupy k zákazníkovi předvedl řetezec dm drogerie a zážitkový server Lime&Tonic.
dm drogerie prodávala dětskou přesnídávku Alnatura příkrm dýně,brambor, fenykl. V Německu byl u jedné šarže v jedné skleničce objeven střep. Společnost správně zareagoval a postiženou šarži z obchodu stáhla. Co však se zákazníky, kteří si toto zboží již zakoupili? V této situaci se ocitl Jan Tichý.
Jakou hodnotu má zákazník pro Lime&Tonic?
Jako vzor si vezměme druhou společnost – Lime&Tonic a dejme slovo Michale Gregorové.
V sobotu nic moc jídlo v Sushi baru přes Lime&Tonic. Mail ať hodnotím -> 2/5. Dnes osobní mail od L&T, že vrátí peníze+prosba o feedback.
— Michala Gregorová (@copywriterka) March 25, 2013
A doplnění od Michaly: “Behem dneska cele vyrizeno, 990 Kc pripsano ve forme kreditu, podekovani za zpetnou vazbu.”
Proaktivní přístup s cílem udržet zákazníka a získat jeho dlouhodobou loajalitu. Tak to má být!