Tipy, jak zefektivnit školení zaměstnanců

Stává se Vám, že při školení zaměstnanců stále dokola opakujete stejná témata a problémy zůstávají?

Flavio Martins nabízí pár tipů, jak z toho ven:

  1. Zahajte každý trénink zdůrazněním zásadní důležitosti zákazníků pro vaši firmy.
  2. Zaměřte je na způsob, jak komunikují se zákazníky.
  3. Naučte je aktivně naslouchat potřebám zákazníků.
  4. Naučte je pomáhat náročným zákazníkům.
  5. Naučte je správně reagovat na stížnosti.
  6. Soustřeďte se na aktivity, které zákazníci nejvíce preferují.
  7. Zaměřte se na systémové vyřešení zákaznických otázek a potřeb.
  8. Společně týmově pracujte na dešifrování zákaznickým problémů.
  9. Nechte každého zaměstnance ukázat jeho způsob řešení zákaznických problémů.
  10. Naučte je efektivnímu kladení otázek.
  11. Ukažte v reálu možnosti procesů, systémů a produktů vyřešit potřeby zákazníků.
  12. Procvičujte prezentační schopnosti zaměstnanců.
  13. Nabídněte tipy, jak se vypořádat se stresem na pracovišti.
  14. Zjistěte si, co vaše zaměstnance motivuje.
  15. Naučte vaše zaměstnance, že být přítel zákazníků je úplně v pořádku.

Volně podle článku 15 Ways to Get More Effective Employee Trainings

10
print
Read previous post:
První česká kniha na téma design služeb: Skvělé služby

Skvělé služby je první kniha o inovacích a designu služeb...

Bojovat s nespokojenými zákazníky?

Ondřej Krabs, nenápadný majitel přepravních služeb MyFreight.cz a německé přeposílací služby...

Close