Dívejte se kolem sebe a učte se, jak se (ne)dělá customer experience

Ondřej Fabio na svém blogu píše:

Pokud u vašeho projektu, ve vaší firmě či týmu pracujete se zákaznickou zkušeností, je nejdůležitější neustálá a nikdy nepřestávající kontrola podřízených. Poprvé uslyšíte, jak operátorka mluví se zákazníkem s nezastíranou arogancí. Zvedne vás to ze židle a jdete to okamžitě řešit. Po druhé také. Po páté nad tím mávnete rukou a po osmé už je to normální. Chyba a nejrovnější cesta do pekla!

Špatná zákaznická zkušenost vaší firmě na kreditu nepřidá. Příčiny selhání mohou být dvě – nedostatečná kontrola nebo otupělost. Otupělost nadřízeného, který už podobné chování začal považovat za normální.

Předcházejte špatné zkušenosti tím, že budete sledovat dění kolem sebe.

A vše ilustruje na pěkném příkladu selhání Datartu. Více v u něj na blogu.

Tagged , ,
Read previous post:
Customer Experience Map aneb zákaznická zkušenost

Co je zákaznická zkušenost? Customer Experience (CX), neboli zákaznickou zkušenost...

Zákaznická podpora je rozhodujícím faktorem důvěry ke společnosti

Zendesk, tvůrce customer service aplikace Zendesk.com, uveřejnil zajímavou studii o vlivu zákaznické...

Close