Zákaznická podpora je rozhodujícím faktorem důvěry ke společnosti

Zendesk, tvůrce customer service aplikace Zendesk.com, uveřejnil zajímavou studii o vlivu zákaznické podpory na sdílení zkušeností s kvalitou služeb.

Mezi klíčová zjištění patří

  • Účastníci průzkumu považují zákaznickou podporu za nejvíce rozhodující faktor důvěry ke společnosti
  • 62% B2B a 42% B2C zákazníků nakupuje více po dobré zkušenosti se zákaznickou podporou.
  • 66% B2B a 52% B2C zákazníků přestali využívat služby společnosti po špatné zákaznické zkušenosti se zákaznickou podporou.
  • 69% přičítá dobrou zkušenosti se zákaznickou podporou rychlosti vyřešení problému.
  • 72% dává za vinu blamed their bad customer service interaction on having to explain their problem to multiple people

 

ScreenShot

10
print
Tagged
Read previous post:
Datové schránky – moje čtyřnásobná noční můra, sebemrskačství a milión kontaktních míst

Moje letitá nespokojenost s datovými schránkami se nezlepšuje.

Customer experience na WebTop100

Ve čtvrtek 4.4.2013 se v Praze konalo další klubové setkání...

Close