Zásadní rozdíl ve službách mobilních operátorů u nás a v USA

Rastislav “Synopsi” Turek je právě v USA a na svůj Facebook přidal zajímavý postřeh.

Zasadny rozdielv sluzbach u nas a v USA.

T-Mobile mi pripojenim na ich web, bez nutenej autentifikacie, umoznuje jednoduchym sposobom si kedykolvek zmenit program. Nemusim nikam volat, ani nikam chodit. Radost pouzivat.

481701_10200798928117814_41728151_n59729_10200798928357820_830203947_n522478_10200798928837832_1244948207_n

V následné diskuzi se ukazuje, že někteří SK operátoři už to umí také. Co ale čeští operátoři?

Proč žijí pořád ve světě, kde jako ideální způsob objednávání, zaplacení a změnu tarifů vidí návštěvu pobočky, volání na infolinku či nucené placení nevyužitých služeb?

10
print
Tagged ,
Read previous post:
Southwest Airlines: ztráty a nálezy zásadně s poezií

Majitel zapomněl svůj mobilní telefon v letadle Southwest Airlines. Nečekal, že...

Google vstupuje na trh doručovacích služeb

Google testuje službu pro obchodníky, která jim umožní doručit zboží...

Close