Špatný a dobrý přístup k zákazníkovi alá dm drogerie a Lime&Tonic

Dva krásně kontrastní přístupy k zákazníkovi předvedl řetezec dm drogerie a zážitkový server Lime&Tonic.

dm drogerie prodávala dětskou přesnídávku Alnatura příkrm dýně,brambor, fenykl. V Německu byl u jedné šarže v jedné skleničce objeven střep. Společnost správně zareagoval a postiženou šarži z obchodu stáhla. Co však se zákazníky, kteří si toto zboží již zakoupili? V této situaci se ocitl Jan Tichý.

Screen Shot 2013-03-25 at 9.54.09 PM

Jakou hodnotu má zákazník pro Lime&Tonic?

Jako vzor si vezměme druhou společnost – Lime&Tonic a dejme slovo Michale Gregorové.

A doplnění od Michaly: “Behem dneska cele vyrizeno, 990 Kc pripsano ve forme kreditu, podekovani za zpetnou vazbu.”

Proaktivní přístup s cílem udržet zákazníka a získat jeho dlouhodobou loajalitu. Tak to má být!

 

Tagged
Read previous post:
Jak budovat veřejné digitální služby

Kvalitní služba je taková služba, která uspokojí potřeby jejích uživatelů....

Standardy služeb dle “Digital by Default”

Základní informace o "Digital by Default" najdete v tomto článku....

Close