První česká kniha na téma design služeb: Skvělé služby

Skvělé služby je první kniha o inovacích a designu služeb v Česku. Najdete v ní spoustu praktických rad a tipů, jak dělat služby, které si vaši zákazníci zamilují a ke kterým se budou rádi vracet. Inspirujte se desítkami českých i zahraničních služeb, které to myslí s klienty skutečně vážně a které dávají do inovací vždy něco navíc.

Na tvorbě knihy se podílelo přes čtyřicet odborníků, manažerů a podnikatelů, kteří se s vámi podělí o své zkušenosti. Najdete v ní také devět pečlivě vybraných moderních nástrojů pro zlepšování vašich služeb, které vám pomohou začít. Publikace Skvělé služby je zkrátka kniha, na kterou už dlouho čekáte.

Autoři: Hazdra Adam, Jiřinová Kateřina, Kypus Lukáš, Harazínová Veronika, Lunga Vojtěch

S radostí prozradím, že součástí knihy jsou i poznatky a zkušenosti z monitoringu zákaznické spokojenosti Doporučím.cz.

[testimonial company=”zakladatel a ředitel GoodData” author=”Roman Staněk” image=”http://michalblaha.cz/wp-content/uploads/2013/03/Roman-Stanek2_0_0.jpg”]
Knihu doporučuji všem, kteří věří stejně jako já, že k úspěchu v dnešní době nestačí jen dodat produkt. Našim zákazníkům poskytujeme kompletní služby a klademe důraz na jejich jednoduchost – to je naše vize a zároveň hlavní konkurenční výhoda.[/testimonial]

[testimonial company=”majitel Student Agency a RegioJet” author=”Radim Jančura” image=”http://michalblaha.cz/wp-content/uploads/2013/03/radim_jancura.jpg”]Náš byznys je o emocích. Vozit zákazníka z bodu A do bodu B umí každý. Vyvolat v něm ale takový pocit, že už nikdy nebude chtít jet s nikým jiným než s námi, to je umění. Tato kniha nabízí mnoho námětů, jak toho dosáhnout i ve vaší firmě.[/testimonial]

[testimonial company=”store manager, IKEA Česká republika, s.r.o.” author=”Soňa Knaiflová” image=”http://michalblaha.cz/wp-content/uploads/2013/03/tosa4.jpg”]
Službami usnadňujeme lidem řešení jejich každodenních potřeb. Vnímáme je především jako podporu a interaktivní vztah se zákazníky, který je postavený na stejných principech jako naše výrobky. Věříme ve funkčnost, jednoduchost, demokratický design, přátelský přístup, praktické využití a srozumitelnost. Podobnou formou vám problematiku služeb přibližuje i tato publikace.[/testimonial]

Objednávejte na grada.cz nebo v knihkupectvích.

print

Tagged , , , , , , ,

One thought on “První česká kniha na téma design služeb: Skvělé služby

  1. ten obrázek je z “beta verze” knihy 🙂

Comments are closed.

%d bloggers like this:
Read previous post:
Bojovat s nespokojenými zákazníky?

Ondřej Krabs, nenápadný majitel přepravních služeb MyFreight.cz a německé přeposílací služby...

5 věcí, které zákazníkům nedělejte

Každý z nás má pocit, že zákaznický přístup všude kolem...

Close