Google vstupuje na trh doručovacích služeb

Google testuje službu pro obchodníky, která jim umožní doručit zboží svým zákazníkům ve stejný den objednávky.
Součástí služby Google Shopping Express je i systém online objednávání zboží, čímž Google může konkurovat i Amazonu.

Google Shopping Express je stále ve fázi vývoje, první testování právě  v San Franciscu a bude probíhat ještě nejméně měsíc. Není ještě známa cenová politika, předpokládá se platba za každé doručení či objednávku. Pro srovnání roční členství služby Amazon Prime stojí 79 dolarů a garantuje zdarma doručení do dvou dnů.

Google se snaží o další vstup na ecommerce trh, jak ukazuje spuštění služby Product Listing Ads  či koupě firmy Channel Intelligence za $125mil v loňském roce.

V ČR je zatím dostupná služba Product Listing Ads a trh doručování pomalu obsazuje Aukro s Uloženkou, Heuréka s Heuréka Pointem, Zásilkovna a či připravovaný projekt Mitonu.

 

 

10
Tagged , , , ,
Read previous post:
Zákaznické hodnocení v nákupních centrech v USA

Jak chtěli hodnotit a komentovat kvalitu služeb zákazníci v nákupních...

Interaktivní přehled prodejců nekvalitních potravin

Převzato z http://michalblaha.cz/2012/11/interaktivni-prehled-prodejcu-nekvalitnich-potravin/, stav k 11/2012. Velké obchodní řetězce nemají...

Close